Friday, October 31, 2008

Programatorii americani emigreaza in Romania

S: http://economie.hotnews.ro/stiri-it-4994625-radu-georgescu-presedinte-gecad-exista-programatori-americani-care-vin-lucreze-romania-pentru-nu-mai-gasesc-munca.htm
S: ai ceva comentarii pro sau contra la asta?
me: hehe
me: pai eu inca nu am vazut un progrmator de ala
S: american?
S: nici eu
S: si le convine sa lucreze in unele cazuri pe salarii mai mici decat romanii.
me: daca afli pe cineva care stie vreun american e lucreaza in romania ca programator, sa-mi spui si mie....
S:
S: asta cam asa e
S: oki sa zicem
S: dar asta:
S: Georgescu spune ca programatorii romani gasesc tot mai greu de lucru in tara, daca acum sase luni puteau veni ei sa puna conditii salariale, acum sunt in cautare de job-uri si pe viitor salariile vor scadea.
me: da, da...
me: de aia primesc acum telefoane de la firme de recrutare, ca nu sunt locuri de munca....
S:
S: a deci e la fel
S: ca eu nu m-am mai expus pe piata
S: si nu mai stiam
S: suna si la mine c ala gara
S: cica au venit 20 de programatori americani
me: unde?
S: imi zice un amic
S: stie de vreo stire
S: "va zic io, noi piticii de gradina nu mai avem loc in oras de americanii astia veniti sa lucreze ieftin in IT. dai de ei peste tot, de la alimentara pina la concertele lu hadrian copilu minune si florin salam. "
S: si continua
S: si si-au luat toti loganuri si garsoniere in rahova si salajean. de aia e asa aglomerat bucurestiul. zau, ar trebui sa nu li se mai dea vize dom'le. asa ceva nu se mai poate, nu mai poti sa scrii 2 linii de cod in romana fara sa dai de nijte cod scris de niste americani.
S: llllllllllllllllllooooooooollllllllllll
me: vreau si eu sa stiu unde sunt programatorii aia americani
me: pls pls...
S: nu mai a fost la misto

0 Comments: